Szukaj na tym blogu

Translate

czwartek, 22 października 2015

Silne emocje

Ten blog piszę dla Ciebie i dla siebie. Dla Ciebie - abyś dowiedział się czegoś ciekawego lub zainspirował się. Piszę go również dla siebie - bo czasami w ten sposób mogę przekierować nadmiar różnorakich, silnych emocji, impulsów, przemyślenia jakie we mnie się nagromadziły, w felietony. Dlatego to bardzo osobisty blog. Wierzę, że część tych emocji, zachwytów - udziela się moim czytelnikom. Są tu i bardzo piękne kobiety i piękne samochody, piękne domy, piękni umięśnieni sportowcy - ogółem jeden wielki żar emocji skumulowany w jednym miejscu. Jestem bardzo wrażliwym człowiekiem, każdego dnia przepływa przeze mnie fala różnorakich, często skrajnych uczuć. Od fascynacji światem, jego wielowymiarowością, fascynacji kulturą, sztuką, historią, ekonomią, do uniesień religijnych lub seksualnych.


(c) Vladimir Drozdin
https://500px.com/drozdin

Niewątpliwie, to wszystko razem - może się wydawać kiczowate i ciężkie do strawienia - jednak ten blog mnie wyraża, taki jestem. Każdy kolejny dzień jest dla mnie wielką zagadką - nie wiem, co będę czuł i co zrobię. O ile dzisiaj, działam zgodnie z planami, poczynionymi przeze mnie długie lata temu i konsekwentnie, między innymi - miesiąc po miesiącu realizując plan stania się multimilionerem, czy nieustannego wykorzystywania coraz silniejszej pozycji do czynienia świata lepszym - to nie wiem czy jutro będę poświęcał się bez reszty rodzinie, czy też będę oddawał się jakiejś pasji, czy może będę się uczył czegoś nowego.

(c) Walter Bosque
http://walterbosque.com.ar/about-me/



Te wszystkie emocje są dla mnie tak bardzo ważne, że chce je pamiętać, ale też chce się nimi dzielić. One często nadają kierunek moim działaniom. a to już nie taka banalna sprawa - bo to co robię ma często wpływ na dziesiątki osób. Nie tylko na osoby, z którymi się stykam osobiście, ale też na ludzi, na których oddziałuje poprzez to, co tworzę, na ludzi na których działam przez to, co napiszę. Na wszystko co pochodzi ode mnie i wchodzi w interakcje z czyimś życiem.

Brak komentarzy: