Szukaj na tym blogu

Translate

wtorek, 7 marca 2017

Wybieramy lampy do mieszkania

Jestem bardzo zadowolony, bo jest szansa, że już niedługo będziemy się wprowadzać. Mamy już lampy i wszystkie kontakty. Podświetlenie sufitu LED-ami również jest. Pilotem można definiować kolory, siłę podświetlenia - dzieciakom sprawia to mnóstwo radości.

(c) my own picture

Brakuje mi wciąż lustra w łazience, ale kinkiety już są zamontowane i podłączone. Dobry Bóg wie, kiedy gość od płytek znajdzie czas to skończyć...

(c) my own picture

Ponadto, w łazience są inne światła. Żona mówi, że przesadziłem z ilością oświetlenia na tak małej powierzchni. Możliwe, że ma trochę racji.

(c) my own picture
(c) my own picture




Mam również lampę w przedpokoju i jestem bardzo z niej zadowolony. Jest stylowa i pasuje do całości.

(c) my own picture

(c) my own picture

Dla dziewczynki wybraliśmy kwiaty

(c) my own picture

Natomiast chłopaki dostali następujący zestaw lamp do swojego pokoju - czyli nowoczesna elegancja.

(c) my own picture

Lampa w kuchni. Nie było czasu założyć wszystkich osłonek

(c) my own picture


Zaczęliśmy również układać panele w dwóch pokojach.

(c) my own picture

(c) my own picture

Już coraz bliżej końca. Bardzo się cieszymy :)

Brak komentarzy: