Szukaj na tym blogu

Translate

czwartek, 1 stycznia 2015

Nowy rok

Nowy rok - finansowo rozpocząłem z bilansem ujemnym i stosunkowo dużymi zaległościami względem Urzędu Skarbowego. Natomiast zmiany poczynione przeze mnie w ostatnim kwartale (rezygnacja z niewystarczająco korzystnego kontraktu), zatrudnienie się w dużej korporacji gdzie dobrze płacą - najprawdopodobniej zapewnią mi stabilne finansowanie dla mojej własnej firmy.

Produkcja muzyczna u mnie wciąż leży. Przez ostatni rok w ogóle mi to wisiało.



Marketing sieciowy - chciałbym do tego wrócić, bo obracanie się w tamtym środowisku dawało mi dostęp do wielu źródeł, książek i płyt przydających się w biznesie. Będę musiał do tego wrócić, gdy wrócę do realizacji programu do wsparcia marketing sieciowego. Widziałem w tym ogromny potencjał. Niestety, przy takiej ilości projektów, które robię z przyjaciółmi - zastopowałoby to najpilniejsze sprawy.

IT - tu się okazało znowu, że byliśmy za wolni, konkurencja zdążyła swoje produkty wyprowadzić na rynek szybciej, a w dodatku zdołała lepiej dopracować niektóre cechy tychże produktów. Sądzę też, że ich budżet był tysiąckrotnie większy.

Udało mi się zapisać do korzystnych programów firmy Microsoft - BizSpark, co dało nam darmowy dostęp do narzędzi i kont developerskich na 1 rok. Koleżanka pomagała mi w pozyskiwaniu zgody na wykorzystywanie zdjęć od różnych firm, ale zrezygnowała po kilku telefonach i trochę mnie to zniechęciło do całej tej sprawy. Natomiast liczę, że żona, mi pomoże - pomimo, że nie ma jeszcze doświadczenia w tych sprawach.

Część projektów IT została szczęśliwie rozpoczęta i - niestety - jest teraz zawieszona. Rozkręcamy się jednak w tym roku bardzo ostro.

Brak komentarzy: